1JZ S13 build: bodywork and paintjob!

So, what’s up?

Mašinai grįžus su lankais reikėjo pabaigt virint dugną – išpjautas dugnas prie orginalios katalizatoriaus vietos, padaryti skersiniai sėdynėms, pagamintas trūkstamas lanžerono gabalas po dugnu, pervirintos visos nešančios konstrukcijos ir tos vietos kurios tiesiogiai susijusios su važiuokle. Po to viskas nušveista, nutepta rūdžių surišėju, užtepta seam sealer, nugruntuota ir nudažyta, užmesta važiuoklė, kad būtų lengviau transportuoti į dažymo kamerą, o nuo ten darbais pasirūpino Andrius ir Marius – keliam kepures už bemieges savaitgalio naktis!

RED IS BACK!

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Please type the characters of this captcha image in the input box

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Please type the characters of this captcha image in the input box

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.