Kėbulas grįžo iš lankų, Vytis ROLLCAGE pasidarbavo įspūdingai – kiekvieno vamzdžio pozicija gerai apgalvota, priartinta prie kėbulo max kiek įmanoma, daugumoj vietų poros mm tarpas tarp kėbulo ir lanko. Mano konfigūracija – abiejose duryse po kryžių (du lenkti vamzdžiai), stoge kryžius, vienas statmenas kryžius už nugaros. nuvesta į priekinius ir galinius stakanus, daug sutvirtinimų, lankų tvirtinimo dėžutės labai žemos. Ilgai derinomės dėl vamzdžio kuris eina po panele, nes jis nebuvo būtinas, bet norėjosi padaryt perfect. Nuvežiau su surinktu vairo mechanizmu ir pavyko pagal esamą vamzdį išlankstyti besiūlį ir jį įkomponuoti į bendrą karkasą. Su juo galiu susidėti standartinius pečius ir panelę su minimaliais perdarymais. Virinta mig’u ir tig’u. Dėmesys detalėms tikrai padarė didelį įspūdį. Tikrai rekomenduoju ir pas jį važiuos dar du S13 greitu metu.
Dabar liko “tik” pervirint kelias siūles iš vidaus ir pavertus ant šono kelias siūles iš apačios. Lauks dažymas, kuris man kelia daugiausia abejonių.