1JZ S13 build: s14 rear subframe + aero + pirmas dsdc etapas

Likus iki pirmų varžybų 4ioms dienoms sumsačiau, kad neesu pakankamai užimtas ir reikia padaryti tokį…. nemažą mod’ą – susikrauti visą S14 galą.

Tam reikėjo:
custom offset poliuretaninių sailentų, padarytų taip, kad keltų subframe max į viršų link kėbulo (susidropina mašina nekeisdama šakių kampų)
s14 subframe’o, viso su visom šakėm, 5lugu, pusašiais, diffu, diffo dangteliu ir t.t.

IMG_0069
IMG_0070 IMG_0077

Viską dariau maždaug tokia tvarka – nudropint stock s13 galą, iškalt s14 oem gumas, sukišt custom two piece offset subframe rising bushing’us, pakeist diffo dangtelį, išardyt s14 hubus, sudėt s13 dustshield’us su s13 rankinio mechanizmu. to pasekoje turiu s14 subframe’ą tinkantį s13 bodžiui, storesnis s14 galinis stabilizatorius, 5lug, s13 būgninis rankinis ir stock s13 stabdžiai.

IMG_0097 IMG_0109

Reikėjo pamodint kėbulą su plaktuku, kad sukėlus subframe’ą atsiremtų sailentai pilna plokštuma. Šitas paaiškėja kraunant, pagrindinės ~trys vietos. labai nedaug reikia, aš net persistengiau, tarpai gerokai didesni nei reiktų. oh well…

Nudažė bodį, dedant subframe’ą bodis keliavo ant mašinos, multitasking’as. Naktį prieš darant suvedimą sugedo mano master brake cylinderis, pradėjo pumpuot orą į priekinių ratų kontūrą. zjbs. bičiulis mindishas išgelbėjo ir naktį atvežė į garažą kitą cilindrą, bučkis jam. netikrinau, sukroviau, nuorinau, veikia, zjbs, ėjau miegot. kitą dieną suvedimas dagryje kubiliaus g. užvažiavimas geras, bet darė dviese ir dvi valandas už 200lt, nes “čia pas jus sportinis suvedimas”… neargumentavo kuo skiriasi “paprastas” nuo “sportinio”, ypač kai visi varžtai sutepti, atsisuka/užsisuka nesunkiai.

Priekyje camberio -2’30”, toe out 0’05” per side, casterio -7’12”
Gale camberio ~ -2′, toe in 0’10” per side
(pirmas skaičius laipsniai, antras skaičius minutės (minutė=1/60))
rezultatas – labai informatyvus vairas, pagerėjęs turn-in’as, susisukinėja vairas pats. Liko biškį understyro, bet pažaidus su gazu ir vairu lengva išprovokuoti overstyrą. tampo po išvažinėtus nelygumus kelyje, pasunkėjo vairo sukiojimas, bet šitas spėju dėl 9JJ volų. gale padaugėjo gripo, sukibimo/slydimo riba beveik išnykusi, nebėra griežto spjovimo į išorę praradus sukibimą, viskas prognozuojama ir kontroliuojama. kurį laiką pasivažinėsiu gatvėse + pašersiu su tokiu setupu, nes dabar net nežinau į kurią pusę ką keist.

Po suvedimo – ratų montavimas, lipdukų klijavimas, pasiruošimas DSDC pirmam etapui. Išvažiavom iškart penktadienį po darbo, norėjosi labai spėt į treniruotę. Realiai du run’ai ir lievos poros gumų nelieka, išvada – reikia važiuot tik ant labai gerų gumų. Susitaupys ir laiko ir $ ir vietos vežiojant ratus. Nesigirdamas galiu pasakyt kad mūsų team’o trylikti buvo geriausiai atrodantys rs13 renginyje, milijonas iškeltų nykščių, fotkių ir šypsenų.
Iš techninių nesklandumų susidūriau su 9JJ 215/45/17 braukiasi į kėbulą/arkas. daužiau su plaktuku, kad tilptų. plius išlūžo tensiono laikiklis, tai teko kažkada ryte anksti keltis ir ieškot kas per vėlykas galėtų suvirint. fun stuff, įdomi patirtis. labai keičiasi mašinos buildinimo prioritetai ir reikalavimai kokybei/kainai kai reikia ČIA ir DABAR.

1
2
3
5
4
6

One thought on “1JZ S13 build: s14 rear subframe + aero + pirmas dsdc etapas

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.