pabuvojom Estijoje, naujoje AudruRing trasoje http://www.auto24ring.ee/
asfaltas lygus, nuo terasos galima stebėt praktiškai visą trasą, boksai, elektra parkinge, viskas nauja, šviežia. paliko tikrai gerą įspūdį.
iki to laiko buvo padarytas exh kolikas, biškį pakeista external wg pozicija, padarytas koliko heatshield’as, išneštas filtras žemyn link spliterio. atsuktas slėgis link 0.9-1.0bar ir padarytas map’as.
per kvalifikaciją buvo išlindęs bug’as su boosto nelaikymu (~0.7bar) tai atradau kad atsilaisvinę kolikas/turba ir kolikas/wg veržlės. kažkaip liko nesužiūrėta, kad ten senas hardwaras liko. paveržus pasidarė geresni spūlas bet slėgio nelaikė dėl atsipurčiusio wg reguliavimo varžto. “pareguliavus” nebuvo laiko testams, kažkiek overboostino 4-5 bėgiu prie redline iki 1.1 ir fuel cut’as.
trasa tikrai greita, aušinimas buvo ok, be fenų vanduo/tepalas po 90C, bet po 10 ratų race’o + vieno šaldymo rato grįžus iškart prikepė kaladės prie diskų. diskų išorinis kraštas byra gabaliukais, kaladžių praktiškai nelikę, nedarbinė kaladžių pusė gerokai apsvilus ir nusilupus. perkaito keleivio pusės suportas, sudegė manžetas viduje, išpiso visą skystį, baigėsi gonkės. paskutinį ratą važiavo stabdydamas dėže ir rankiniu . startavo 5toj pozicijoj, baigė 4toj, nes firantas nusirašė iš trasos. palyginimui parnu trasoj 8 posūkiai, dviejuose nestabdo, kačerginėj 10 posūkių, stabdo dviejuose. trasų konfigūracija labai labai skiriasi, todėl pakėlus powerį išlindo silpna vieta.
reziumė – metas daryt stabdžius kurie telpa po r15 k1-ts