Zoombook/FastLap Miata build part4

Latvijoje per FastLap bikerniekuose labai pūtė į išsiplėtimo bakelį, jau nuo kažkada seniau buvo aišku, kad galvos tarpinė pavedinėja, bet latviuose burbuliavo konkrečiai. Trys ratai ir grįžta jau kylančiom temperatūrom. Race’as 6i ratai, tai finišuot nėr šansų.
tcam00322

Pakalbėjom ir buvo dvi baigtys – arba DNF ir stot vidury lenktynių į pitus, arba drožt iki galo ir lenkt motorą. Kadangi jis šūdinas ir reikia keist anyways tai “fuck it”, reikia paprikolint ir lėkt. Long story short – 5tam rate dingo valas, gaugai rodė 140+C, užgęsino už trasos. Visas motoro skyrius nušiktas tepalais, aušiaku – jie buvo visur išskyrus motoro viduje. Parsistūmė į pitus ir balius baigtas, ėjom gert alaus.

Net nežiūrėjau kas nutiko, neįdomu. Išardant radau kad stūmai nutekinti skirtingai – aukščiai matėsi akivaizdžiai, skirtumas ~0,5mm, compression ratio buvo skirtingas per stūmus. Bl, bl ir dar toks motoras važiavo! Insane. Galvos arp smeigės buvo perveržtos, šaibos suspaustos į aliumą, lupau lauk pusę valandos su atstuktuvu droždamas aliumą. Spaudžiant aliumas buvo sutrėkštas į arp sriegius, tai atsukus galvą naudojausi metro laužtuvu, kad NUKELČIAU galvą. Paskui dar dvi valandas valiau arpus nuo aliumo drožlių… Pagaliau nebeliko tos senos tragiškai surinktos “pile of crap”.

Vėlgi tradiciškai last minute engineering: gautas kitas longblock’as. Gerokai nurinktas, bet svarbiausi komponentai nepriekaištingos būklės. Viskas švaru ir nesimato absoliučiai jokių nusidėvėjimo požymių. Persukau ARP’us į naują motorą, nekeliant galvos: išsukant po vieną varžtą, susukant smeigę ir užveržiant galvos užveržimo tvarka. Sukau 60ft/lbs, nors arp manual sako 80ft/lbs, jankių tiuneriai sako, kad perdaug ir rekomenduoja 50-60ft/lbs (70-80nm). Nauja vandens pompa, diržas, įtempėjas su parazitiniu, nauji riebokšliai. Permestas karteris su turbo oil drainu, purkštukai, išmetimo kolikas, smagratis su sankaba. Išplautas variklio skyrius, surinkta viskas vėl nauju hardwaru.

Mapinant spūlas daug geresnis, dirba daug tolygiau. Darbo reikia gerokai mažiau. Megasquirtas kelia problemas, bet apie tai kitą kartą.

Pics:
CAM00683
CAM00682
CAM00688
CAM00689CAM00690CAM00694CAM00693CAM00696CAM00697CAM00695CAM00699CAM00687CAM00685CAM00691CAM00692CAM00703tcam00320CAM00704

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.