Po crash’o viskas buvo aprimę, nes lengviau buvo gaut kitą mašiną negu susirinkt savo. Paskui nusprendžiau padirbėt prie savo SR20DE+T S13, niekaip nerasdavau laiko.
Nu bet tai negali stovėt amžinai.
Kėbulas ištiesintas. Naujas traversas su pastumta kolonėle. Tension rod bracket’ai sutvirtinti, užboxinti ir su įvirintu strypu tarp jų (viskas maždaug pagal nismo power brace dizainą).
Perdažytas variklio skyrius, traversas, tension rod bracket’ai. Nauja PartsShopMax šakė ir tensionas keleivio pusėje, restauruotas Aragosta koilas, nauji varžtai stebulei, nauji guoliai.
Vairo kolonėlė liko sena. Pailginau šakes, nebeužteko PartsShopMax traukių su mano adapteriais vairo traukėms, nusipirkau ilgiausias iš PartsShopMax ir jos tiek ilgos, kad reikėjo išmest adapterius.
Tuo pačiu dar peržiūrėta dėžė, patikrinta Ogura sankaba, viskas atrodo OK. Motorui uždėtas ATI škyvas, 2JZ aux diržo įtempėjas, uždėtas išrinktas AC kompresorius tai realiai tik škyvas likęs, bus papildoma atrama diržui, kad nenušoktų ateityje.
Sukrautas variklis. Prie turbo outleto privirinta 90 laipsnių aliumininė alkūnė, nes degdavo silikonas nuo išmetimo koliko karščio. Naujas FMIC korys, perdaryti tepalo radiatoriaus tvirtinimai rivnutsais, perdaryti vairo stiprintuvo radiatoriaus tvirtinimai. Naujos vairo stiprintuvo šlangos ant colinių kūginių AN jungčių. Nauji silikonai ir sąvaržos intercooleriui, naujas aliumininis intercoolerio vamzdynas keleivio pusėje.
Salone išmestas standartinis rankinis, įdėtas IRP hidraulinis.
Uždėjau priekyje ir gale origin labo +55 sparnus. Priekyje 17X8JJ ET32 225/45/17 su 30mm rastafke, gale 17x9JJ ET32 225/45/17 su 50mm rastafke.
Liko pavirint kėbulą prie galinių išpjaustytų arkų, pašpakliuot sulaužytą bodykitą, nugruntuot, nudažyt. Dar smagi dalis ta, kad nusprendžiau perdaryti automobilio laidyną, nebeliko nei vieno laido mašinoje. Draugas braižo viso automobilio komponentų diagramą ir gamins laidyną nuo nulio – proper motorsport, o ne standartinis gaidys su daug metų chaltūros ir lipdymo, tvarkymo ir bordako.