1JZ S13 build: cooling stuff

Labuka,

Keli modai:
Termostatinis Mocal 82C sandwich plate’as + armuotos šlangos (120mm ir 140mm 45deg – 1/2BSP, 0deg – 3/4-16UNF) + china 25row (329x175x50) cooleris, pasodintas tarp fmic ir radiatoriaus (po teliku).
Naujas GATES 82C termostatas, pakeistas aušiakas iš G12 į G11, naujas HKT 1.1bar radiatoriaus dangtelis.
Opel insignia water spray nozzlai + s13 langų apiplovimo bakelis bagažinėj, motoriukas pajungtas nuo galinio lango apiplovimo mygtuko + pajungta skysčio lygio lemputė į skydelį. OEM style!

10435210_10152428937531578_521794165_o

10351395_10201900810274267_4319833905787650522_n

10441002_10201900810154264_1843196182024067526_n

10421356_10201900810114263_4960099835891554954_n

10366292_10201900810714278_8058080039164370885_n

1544962_10152519771010982_5675327662010569452_n

Tik po viso šito išliko tepalo kaitimo problema. Pernai smarkiai šeriant pakildavo temp iki 115C ir laikydavosi, šiemet pakeitus bodykit’ą ir aušinimo skystį pradėjo kaist. Atgal “atkeistas” aušinimo skystis, įdėtas oil cooleris, water spray, bet gerai pavaikius užkaista tepalas į 110+C. WTF? Turit minčių?

Bonus pic:
10006011_262662073916287_1633211504529211916_o

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.