Zoombook/FastLap Miata build part1

Apsiėmėm padaryt užturbintą miatą fast lap’ui. Atrodė, kad reikės vos kelių smulkmenų, baigėsi tuo, kad buvo perdaryta 50+%. nu shit happens vadinasi.
anyway, pagrindiniai dalykai:

97′ usa imported miata, 1,8 BP motoras.

geležis:
panaikintas EGR
kažkieno homemade kolikas, buvo vyniotas lievu wrapu – nudegė
Turbo kkk24, tepimas nuo sandwicho
audi išorinis wastegate su screamer pipe’u
2,5″ neržos dusliokas
china FMIC nedidelis
500cc topfeed purškalai
hondos smart coil’ai cop setupui
Trijų sluoksnių metalinė tarpinė, kiek CR neaišku, anot nepatikimų šaltinių ~7:1
ARP galvos smeigės
mocal termostatinis sandwich plate’as (~80c), hidraulistų šlangos + cooleris
perkeltas termostatas į galvos galą prie firewall’o + custom reroute spaceris gaugams + 1,6 termostato housingas geresniam aušinimo šlangos kampui
termostatas nuo 1,6 su didesne prasiveriančia skyle (82C), autochemijos aušiakas + DEI radiator relief aušiako addonas (ūkiškai vadinamas water wetter’is)
oil catch can’as + pervirinti alsuoklių štuceriai
kažkas panašaus į nivos engine mountus

elektra:
managmentas ms1 v3 su custom standalone plug’n’play pravodke, wasted spark + batch injection
masės išjungėjas
HKS 50mm boost, depo 60mm water temp, oil temp ir oil press gaugai
Unex’o prototipiniai knock gaugai x2

kėbulas:
homologuoti Ekstremvitos lankai + papildomi sutvirtinimai rollbarui
MOMO vairas su stebule
Sparco rev plus lopšys, sėdi ant fia reikalavimus atitinkančių skersinių + išpjautas tunelis, kad sėdynė stovėtų per vidurį kaip reikia
Sandtler 6point 3″ diržas su įvirintom tvirtinimo kilpom
stiklo audinio hardtopas, nes neleidžia lėkt su atidarytu stogu/langais
didelis spoileris
priekinis spliteris iš jūrinės fanieros
plastikiniai duct’ai oro nukreipimui į radiką + išpjaustytas bamperis kad būtų daugiau srauto
flokinta panelė + nudažytas salonas + apklijuotas body rėmėjų logotipais + kažkoks flexy lipas

apačia:
depowerinta vairo kolonėlė, išmestas vairo stiprintuvo siurblys, padaryta įvarža
diskatorius su dvigubom plunksnom
BC RA 10/8kgcm koilai
ferodo ds performance kaladės
goodridge armuotos šlangos
važiuoklės setupas: priekyje -2,2 camberio, gale -2,5, casterio ~4+, suvedimas neutralus
R15 kosei k1-ts (5kg/1ratas) + 205/50 r888, slėgis ~2,1 priekis+galas, realiai kačergoj perminkštos, po kažkelinto rato perkaista
kažkur yra full poly kit’as, laukia sudėjimo

pagrindiniai pastebėjimai – dėmesys aušinimui, aušinimui ir aušinimui. kaista viskas nuo-iki, prie aukštesnių temperatūrų lenda visai kitokie bugai negu paprastai važinėjant. skystėja skysčiai, kitokie slėgiai, pradeda leakint per tokias vietas kur atrodo niekada to negalėtų būt.
po mapų buvo atsukta ~0,6bar, žaista su timing’u, idle’o enrichmentais ir kitais dalykais. mapo praktiškai nebuvo, degimas buvo išlakstęs per 12 laipsnių, visur lentos vėjinės, ant laisvų pisdavo ugnim, reikėjo dviejų naktų iki 4ių ryto, kad pradėtų kažkiek važiuot. motoro CR realiai permažas, tai lievai spūlina, nėra responso, reikia pist barą+ kad kažkiek važiuotų. kas galvoja žemint CR – gerai pagalvokit.
buvom perdarę koliko-wg sujungimą nes ten pastoviai lūždavo. buvo įdėta gofra + papildomos atramos wg, atlaikė dvi mapinimo sesijas, testą kačerginėj, failino per pirmą time attack po kvalo, liko 0,1bar. suchaltūrinom kažkokį heat shield’ą kad nevarytų dujų į kapotą, tai per sekantį race’ą lėkė be slėgio, pradegino pravodkę, mašina užgęso trasoj. that’s it. ant tralo ir namo.

per pirmą testą su senu šikanu įvažiavo 1:26,9, su fastlap šikanu kažkas apie 1:25? čia beveik be slėgio, nes praputė prie wg.
gatvėj nekaisdavo, būdavo max 110c vandens ir panašiai tepalo, čia su vėlyvu degimu. atsukus degimą gatvėj 90-100c, tepalas ~80-90. kačergoj be fenų vanduo kildavo iki 120c, tepalas panašiai. po išpjaustymų + termostato + aušiako addono kačergoj su fenais laikėsi 110C kol nepradegė fenų laidai, tepalas buvo ~100c.
labai geras pavyzdys, kad su neitin tobula technika galima greitai lėkt. rezultatui reikia patikimumo ir viskas ateis savaime.

liko trys savaitės sutvarkyt sudegusiai elektrai, perdaryt wg, sumapint su daugiau slėgio. tikiuos nebekais.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.