1JZ S13 build: R154 and chrome stickers


Laisvu laiku perrinkau pažeistas priekines stabdžių žarneles. Ant full lock’o rubino su 8.5JJ ir 215/50/17 gumom. Labai patogu naudot Goodridge – nupjovei, sudėjai naujus antgalius, susukai, done. Antgaliai reusinami, tereikia nusipirkt tų mažų bronzinių įvorių po 0.6€.



Surinkta MA70 R154 dėžė su nauju OEM toyota bellhousingu ir extended shifteriu, ilginta 70mm

Ogura dvidiskė keramikinė sankaba su spyruoklėmis. Nauji varžtai smagračiui prisukt, nes standartiniai “torque to yield” – išsitempia užveržiant kaip standartiniai galvos varžtai. Diskatoriui pagaminti M8x1 varžtai, nes tiesiog nėra tokių vietoj pirkt.

Užmovėm nemažai pasidarbavę plaktuku aplink tunelį, variklio iškelt nereikėjo, bet reikėjo atpalaiduoti viską ir suverst motorą MAX kiek įmanoma.


Pagamintos prototipinės Juliaus VTUNED stebulės su labai agresyvia ackermann kampo korekcija.



Nauji priekinis ir galinis bamperiai, uždėtas oem galinis crash bar’as. Prisidėjo svorio, geriau kimba galas. Pagaminti nauji kvadratiniai numeriai, padarytas numerio apšvietimas ir kiti svarbūs dalykai.



Nudažyta ir pasverta. Su pakeltu priekiu svoris 1200kg, be kuro ir be vairuotojo.
Aukščiai pamatuoti su rulete ant koilo ir viskas maždaug iš akies. Aš stebiuos, kad taip gerai ir tolygiai viskas gavosi.


Dizainas derintas ilgai ir tiesiog pizdelinta apie tai kas yra cool ir kas nėra cool, bet nupiešta realiai per 4ias dienas. 2000’ųjų D1GP vaibas! Dvi dienos ploteriavimui, trys naktys iki 03h klijavimui. Atrodo awesome!

Priekyje pakeičiau ratus į R17x8JJ et32, su 215/45/17 KUMHO padangom. Daug daugiau clearance’o ir sukibimo, nes padanga beveik be stretch’o.






Sudalyvavau pirmam semi-pro etape Klaipėdoj, pavyko užimt 3ią vietą.
Su pakeltu priekiu mašina tikrai geriau valdosi, sudėti Aragosta inverted koilai su SWIFT100 10kg spyruoklėm. Sankaba gražiai barška užkuriant, kabina afigienai, burnautai irgi gaunasi afigieni. Išmėginau naujas Dimax R8 padangas, padarius slėgį 1.5bar – perdaug sukibimo mano vairavimo sugebėjimams ir poweriui. Taip kimba, kad sunku padidint kampą be didelių korekcijų vairu ir rankiniu. Prisipučiau 2.2bar kad turėčiau galimybę moduliuot wheelspeed su gazu.
Dar iki pilnos laimės trūksta daugiau išvirtimo priekyje (coilų topmountai riboja), išsukimo kampo užtenka, nors galima dar išlošt pamažinant casterį. Tada pamažėja vairo atsukamumas, bet perstačius topmountus gal gausis išspręst. Nelabai buvo kada išnaudot full locką, gal dėl to, kad nepripratęs prie naujo setupo.

Onboard video iš pirmo etapo: https://www.youtube.com/watch?v=zNJc5zkLJjY

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Please type the characters of this captcha image in the input box

Please type the characters of this captcha image in the input box

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.