1JZ S13 build: fuel and turbo upgrades

Sumapinus mašiną su nauju VEMS ecu išlindo problemos kad trūksta kuro prie didelės apkrovos, nebeužteko purkštukų. Sudėjau Siemens Deka 880cc (80lbs) top feed’us, kartu sumontuotas išorinis BOSCH 044, didelis pralaidus kuro filtras ir fuel surge tank.

Sukrautas HKS T4 twin scroll išmetimo kolektorius su 60mm HKS wastegate’u ir užmautas BorgWarner S200SXE turbakas (57mm induceris, 7670, 0.83AR karšta pusė T4 divided flanšu). Nutekintas turbako housingas, užvirintas 3.5″ vband žiedas, 3.5″ downpipe, prie WG pereina į 3″ ir iki galo. Turbako flanšą reikėjo išportint, kad nebūtų laipto prie koliko flanšo.

Vėliau sudėjau 1NZ uždegimo rites (smart coils, 30mJ)

Pakeistas diff’as į 4.11

Sudėtos Partsshopmax limit break S13 apatinės šakės su S14 drop knuckle

Naujas FMIC pipingas iš aliumo ir didelis oro filtras

Valino zjbs, važiavo zjbs

https://www.instagram.com/p/BhghtDpAzgR
https://www.instagram.com/p/Bhqy2z3Akh3

Ir tada kačerginėj per UPHILL PRO etapą nušoko vairo stiprintuvo diržas, mašiną ištiesino posūkyje ir nuėjau tiesiai į kalną
https://www.instagram.com/p/Bj1qJyFgp-t

Linko abu lanžeronai, koilui žopa, šakėm žopa, traversui žopa, tension braketam žopa, visiem radiatoriam žopa. Dabar Niska pas kėbulista, tikiuos, kad ištiesins.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Please type the characters of this captcha image in the input box

Please type the characters of this captcha image in the input box

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.